Ledighetssysslor

Alltid när man är ledig är det en massa som ska fixas och donas, men jag har börjat insett att det är det som kallas ledigt. Då man ska hinna göra, fixa och dona allt man inte hinner när man jobbar. Så, here we go! Jag och D var precis ner till tvättstugan med ett stooort lass! Får tvätta i flera omgångar idag.. Sen ska det städas, tvåveckorshandlas, promeneras, sist seriepremiär på hockeyn! 
Kollade brevlådan precis där jag hittade massa kul! En avi från posten, misstänker att det kan vara jackan som jag faktiskt beställde! Hoppas den är bra annars blir jag less. Ica-bladet, alltid spännande. Och H&Ms vår katalog! Brukar ju oftast vara mest bas i första utskicket tycker jag, men ändå kul att spana och få längta efter lite ljus och värme! Även om jag vant mig vid tanken att det kommer att mörkt och kallt ett bra tag framöver nu..
Så, nu vet jag precis hur jag ska spendera närmsta tiden! Frukost, vårkänslor och skriva handlingslista.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0