Klart!

Började dagen med en promenad efter frukost. Hamnade till slut på Ekmans där jag köpte lite atteraljer till min målning! Hem och slipa för kung och fosterland, fan så tråkigt det är! Hann bli skitsur (fråga mig inte varför, tur D var ute och höll på med bilen så han slapp ta smällen ialf) däremellan så det tog sin lilla stund innan jag lade på ett lager med grundfärg, haha. Sedan putsade jag och älsklingen klart fönsterna, så skönt! Har precis käkat stuvade makaroner och köttbullar, blev superlyckat! Haha! Stuvade brukar ju kunna vara lite knivigt ibland tycker jag..
Daniel åkte precis på träning och jag hörde nått om fika hos Micke och Stina med la familia så jag ska dra på mig gympadojjorna och knata dit! Perfekt avslut på en dryg dag! Tjing tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0