Jackjakt!

Efter lite städning och doning hemma tog jag och Matilda en sväng till Bollnäs för att leta jackor! Jag hittade, inte så oväntat, ingenting, haha. Kommer få gå och frysa i vinter. Nejdå, i värsta fall har jag ju min gamla som får funka i nödfall! Sen är ju inte utbudet det bästa i Bollnäs häller så jag hade inte förväntat mig så mycket. Men så är det. Eller jo, hittade en skitfin Peak-jacka som jag sneglat på förut, men den satt tyvärr inget bra, för tight över röven. Fan, jag brukar ju inte ha såna problem, haha! Men tur var väl det kanske, 4000 för en jacka känns inte så aktuellt i nuläget. Men ingen shoppingrunda utan shopping, eller hur!? ;) Jag köpte mig ett tygstycke och lite spets som jag har knåpat med ikväll! Hittade även nya gardiner till köket, de passade perfekt! Måste bara fållas upp lite så jag ska tillbaka och köpa tråd imorgon.
Nu hoppas jag att Daniel kommer hem snart, sen ska jag ta mig en nattmacka och gå och knoppa.
Godnatt :)

Ps. Tusen tack till Mikaela för min nya bloggdesign. Lite svart och vitt a la Chanel och en stänk av lite rött! ;) Precis som jag vill ha det, stilrent, enkelt och snyggt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0