Hjälp!

Sitter frebrilt och letar efter en vinterjacka och jag Kan ha hittat en som jag vill ha! Om ändå Matilda var hemma, så kunde jag frågat henne! (Fan vad jag saknar dig! Men nu ska jag inte gräva ner mig i det.) Så, vad tycker ni!?



Bild och beskrivning från Zoovillage.se, finns bara XS kvar där men jag har hittat en annan återförsäljare!
"En clean mycket fint skuren luvjacka med mysig fleece och Thermolite Plusfoder som ger lika mycket värme som en dunjacka. Cornelia har två stora framfickor som blir fyra genom två lager, innficka och en Elvine logo ton i ton på bröst. Material: Skal: 35% Bomull 65% Polyester Foder: 100% Polyester. Fodertyp 3: Tjockt foder: Optimalt för sträng kyla."

Eller har ni något förslag? Vad jag vill ha är en enkel vinterjacka, kvinnlig (ej sportig), gärna svart och lång modell. Tacksam för smakråd! :)



Kommentarer
Skrivet av: Lillevi

Bara att slåtill!!!snygg å passar dig!

Datum: 2009-10-22 Klockslag: 08:21:42
Skrivet av: Mia

Snygg jacka, slå till vetja :)

Datum: 2009-10-22 Klockslag: 18:42:32
Bloggadress: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Skrivet av: Cimen

Tjing! Har suttit ett tag och letat efter vinterjackor jag med nu. Beställde iallfall hem den här i mörkt brunt



http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=2110&ProductDetailId=12324



Den finns även i svart om modellen på jackan tilltalar dig :)

Datum: 2009-10-23 Klockslag: 12:25:07
Bloggadress: http://pussochkramvisespastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0