Godnatt!

Ikväll var vi på föreläsning efter jobbet, hade helt glömt bort att det var idag. Jag som hade planerat in lite handling på Ica, promenad och städning ikväll! Men föreläsningen var verkligen kanonbra, rolig, underhållande och väldigt givande så det var det lätt värt! Kul med en spark i arslet nu till helgen och framöver här, står ju inte på förens julhandeln drar igång! Ser riktigt ifram emot att jobba imorgon! Det här var precis vad jag behövde.

Kom hem vid 10, då snackade jag i telefon med svärmor en lång stund, vi har såna bestyr, haha! Sen drog jag en vända med dammsugarn och eftersom det inte blev någon handling skrev jag ialf en lista så får jag ta det imorgon efter jobbet.

Helgen är fullbokad, imorgon kommer Anna och myser med mig. Lite mat och Idol! :) På Lördag är det jobb, sen kommer Katta och Anna B på mat och umgänge, ska bli himla roligt! Var superlängesen jag umgicks med dom här brudarna! På Söndag har Stina kalas, sen är det box och sen kanske Jessica och Alice vill komma över på Ensam mamma söker-kväll? Slänger ut en förfrågan här! ;)

Nu ska jag hoppa i säng, kaanske att jag orkar upp imorgon på morgonsim, men det känns tveksamt. Känns som att jag behöver lite skönhetssömn ;) Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0