Glad-dag

Började dagen med ett besök hos frissan, hon är för bra! Nu känner jag mig som ett ljushuvud igen! Haha! Färgade botten och la i några få slingor bara, att så lite kan göra så mycket för känslan! Tack Anna!

Haha, snygg bild. Men titta så blont och fint! Jag skall aldrig mer bliva brun..

Och appropå Anna så tänkte jag att jag skulle bjuda på en bild jag hittade igår. Bilden är tagen från ett frisörbesök från förra vintern där hon halkar när hon kliver ur bilen innan vi ska gå in till salongen. Anna i ett nötskal! Tur hon kan sin grej ialf, haha!

Efter frissan gick jag en sväng på Ekmans. Jag har väntat på en skål från Gerbera serien som skulle komma in, och så hade jag sån tur att den hade kommit igår och de hade lagt undan den till mig. Fy vad glad jag blev! Så glad att jag köpte en till grej oxå, haha! Visar bild sen.

Annars då, jo jobbet gick bra! Har jag förresten berättat att vi ska åka på kryssning i November? Ålandsbåten hete we come! Haha! Inköp med hela Bestseller och galej, det ska bli så himla kul! Med vårat härliga gäng blir det lixom aldrig tråkigt!
På vägen till jobbet smsade jag med Matilda, fy så jag saknar henne! Men nu är det tusan inte långt kvar till mina darlings kommer hem!
När jag kom hem ikväll kom Lena förbi en sväng, och även Sanna dök upp. Jag vad säger man, bara massa tok som vanligt!
Sen blev det raggmunk i soffan framför Rosabandet galan, det tog 5 minuter sedan satt jag såklart med tårar rinnande längs hela kinderna. Ringde ett samtal och skänkte en slant. Dagens andra goda gärning faktiskt. För först hade jag ett teeptalk om kärlek och svek med en ung tjej som jag bryr mig om. (Och ja hon är ung, men säkert inte lika ung längre som jag tror, jag minns ju henne som en söt 5-6åring som jag och en kompis brukade vara barnvakt till. Åren går ju så fort..) Hon satt på bussen när jag klev på och skulle åka hemåt och hennes tårar rann likt mina längs kinderna. Om du läser det här, vilket jag inte har en aning om du gör, så hoppas jag ialf att allt löser sig, det kommer bli bra, promise.
Till imorgon har jag bokat en heldag (med ett litet avbrott pga av jobb bara) tillsammans med Jessica och Alice! Åker ner på stan tillsammans och strosar lite innan jobbet, sen möts vi upp igen när jag slutar och kör Idolmys hemma hos mig! Längtar redan :)
Sist, men inte minst, Sara kommer hem i helgen! Wuhuu!
Plottrigt inlägg, men det är precis så mitt liv är. Snart kommer älsklingen hem och fullgör dagen, my loverboy ;)
En glad dag är en bra dag!



Kommentarer
Skrivet av: Anna

Hahahaha! Ja det va en jäkla vurpa :P

Datum: 2009-11-02 Klockslag: 07:12:47
Bloggadress: http://annamariasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0