Dagens fyra bästa!

1. Köpte en skitläcker halsduk/sjal på jobbet idag!
2. Daniel hade lagat tacos och tänt ljus till jag kom hem ikväll, han kan han ♥
3. Sen kvällspromenad. Kallt och skönt!
4. Fick energi av prommisen så jag sydde och satte upp de nya gardinerna! Blev bra! Bild kanske kommer sen..

Dagens enda dåliga kan väl vara att jag var skiträdd stora delar under min promenad då.. Mörkrädd och mitt upp i allt möter jag en latsbilsgubbe som hade stannat och skulle pissa vid OKQ8 som jag fick för mig att han följde efter mig hela vägen hem sen. Vilket han såklart inte gjorde. Dumma tankar.

Igår lyckades jag med det omöjliga! La mig före 00.00, tänkte försöka lyckas ikväll oxå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0