Världens tröttaste

Inatt var Daniel och Jesper (förlåt för att jag hänger ut dig såhär Jeppe, Danne har jag väl redan hängt ut förr, hah, du vet jag gillar dig massor egentligen!) minst sagt jävligt billiga, skulle kunna skänkt dom gratis till vem som helst.. Inte kul när de kommer hem runt 4, smyger in likt två packade elefanter och väcker mig när jag ska upp vid 7. Timmarna därefter är jag bara trött, arg och frustrerad! När en hänger över altanräcket och krä(piiiip)ks och den andra ligger på toan är det svårt att sansa sig känns det som.. Det var min nattssömn det, 3 timmar lyckades jag väl ialf skrapa ihop. Mycket ska man vara med om, så ja, tack jävligt för dä!

Tur för er att jag tycker om er ändå..

Så imorse var jag alltså mer död än levande, men jag tog mig upp. Av nån anledning går det alltid lättare att kliva upp på morgonen, hur trött man än är, när man ska till Ikea! Har haft en sjukt rolig dag tillsammans med Lisa och Filip ialf! Med dom kan allting hända.. Började med att vi knappt höll på att komma ut från P-huset i Nian när vi hade vart på stan en vända eftersom att korten krånglade. Med en långbilkö efter oss vid "ut-automaten" fick vi ringa på hjälp, allt bara strulade och kön växte och växte. Jag och Filip höll såklart på att skämmas ihjäl! När vi väl var ute och åkt en bit insåg vi att vi åkt runt halva stan med varningsblinkersen på! Trodde vi skulle dö av skratt allihopa! När vi sedan ska parkera ute på Valbo blir en karl så arg att han hyttar åt oss och pekar finger, så vi tog en annan parkering, haha! Och ja, ni fattar. Alltid händer det nått när man hänger med moster Lisa! :) ♥

När jag kom hem slängde jag in min Ikea-påse som var full med ljus och lite annat krafs, sen kom Matilda och vi åkte vidare till Alice för finmiddag med tjejerna. Mysigt! Och gott var det, dom hade gjort det så bra! Kom hem för en stund sedan efter att ha skjutsat dom på partaj, själv blev jag hemma och det känns som om jag gjorde helt rätt. Var lixom inte riktigt min dag idag, så det är bäst att stanna hemma. Nu svider ögonen nå makalöst och jag undrar vad jag gör uppe egentligen?

Hoppas D får sluta jobba snart så han kan komma hem, behöver en kram. Har inte träffat honom sedan inatt, imorse drämde jag bara igen dörren när jag gick och hoppades på att de skulle vakna och undra efter mig, haha! Men jag antar att de sov som stockar båda två, skitgrisarna :P
Godnatt!



Kommentarer
Skrivet av: Elin Wi

Hahaha, det är rätta takter, Evelina!

Datum: 2009-11-08 Klockslag: 01:35:20
Bloggadress: http://elinelande.blogg.se/
Skrivet av: Jeppe

FÖRLÅT EVE!!

Datum: 2009-11-09 Klockslag: 21:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0