Lussebak

Vaccinationen klarade jag galant, vad hade jag gruvat mig för egentligen?? Skönt att ha det gjort ialf! Nu ska jag sluta tänka på konsekvenser och "tänk om..". Gjort är gjort, och jag gör det av respekt för mina småttingar i tillvaron. Hade ialf Frida med mig som stöd och nån att hålla handen, haha, nej det gjorde jag faktiskt inte! Men kunde ha gjort.. :P
När jag var klar åkte vi och storhandlade, usch vad dyrt det blev för mycket joll och lite mat. Men ibland blir det så. Är väl ingen som missat att saffran är sjukt dyrt i år! 70000/kg! Minns när jag jobbade på Ica och man fick köpa saffran för 2 kr om man handlade för mer än 300 kr. Det var tider det! ;)
Köpte ialf 4 påsar som jag håller på och bakar på nu.. Det blir bullar och skorpor!

På jäsning!



Kommentarer
Skrivet av: Linnea

Åh jisses vad jag saknar lussebullar insåg ja just!!! =) Hoppas de blev goda - du kanske kan skicka ett gäng till mig! =)

Datum: 2009-11-26 Klockslag: 14:28:16
Bloggadress: http://livefranbuschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0