Lurvtyg

Köpte det här gosiga tyget för några dagar sedan. Har lite planer för det och idag är jag ledig så jag tänkte sätta mig och sy. Kan ni gissa vad det ska bli förnåt? :)


Sen har jag lite annat att göra oxå så jag slänger upp en kom ihåg lista här..
Promenad
Ringa Ellos och avbeställa stövlar

Veckohandla
Kika på Ekmans

Dammsuga
Städa hallen på överflödiga jackor
Prova FK byxor och tights och fundera om jag ska unna mig en julklapp eller inte
Julflukta och inspireras
Kika om H&M fått in nått nytt, de brukar ju göra det varje torsdag

Köpa grejer som fattas till adventssjusstaken
Laga köttfärsbiffar (de blev supergoda!)
Träna mage&rygg pass på Rehab
Hälsa på mamma och pappa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0