Lördag

Gårdagen blev en kanonkväll! När jag slutat jobba hade jag fått sms om att vi skulle på Maxim och käka. Mycket bra initiativ tjejer! God mat och massa skratt! Sen fortsatte vi hem till mig och myste med massa gott som vanligt.
Vi + Lisa och Jessica. Bäst!

När tjejerna åkte hem fick jag strax efter det hem ett lite mer nedstämt gäng. Mina två slagna hjältar Danne och Jeppe hade förlorat matchen de spelade så de började bärsa.. Men jag styrde det hela med järnhand, haha, orkade inte ha någon fest här så de behärskade sig och vi hade faktiskt riktigt trevligt och mysigt! Satt i köket och snackade till halv 4, åt lite nattamat och sen fick vi sovsällskap såklart :) Mycket trevligare igår än förra gången!

Danne hade fått en fet fläskläpp, haha!

Där har han det nog bra ;)

Idag kom Anna och hämtade mig vid 10 tiden, då var det bara att kliva upp! Åkte hem till henne för att kika in deras nya hus, så fint så. Där kommer dom få det bra! :) Åt frukost tillsammans och bara var. Åkte på Erikshjälpen och gjorde ett bra fynd, hittade precis det jag ville ha till min adventsljusstake! Tack för idag Anna!
Lite senare kom mamma och hämtade mig så åkte vi upp till Kygelvallen och tog en promenad i det fina vädret, riktigt härligt! (Tjejer, ska vi inte gå Torparrundan någon dag? 26 km, ta med matsäck och grejer? :)
Hemma på en vända nu, ska bara slänga mig i duschen sen åker jag till Ovanåker igen på middag med lite folk, trevligt. Synd att Daniel jobbar bara..
Have a nice evening!

PS. Imorgon ska jag börja julpynta!! Som jag längtat!



Kommentarer
Skrivet av: Jessica

Nu sög det till i magen min. Vad mysigt och skönt å roligt att gå torparrundan med god matsäck :D Det ska vi göra snart nog

Datum: 2009-11-21 Klockslag: 21:23:28
Skrivet av: Evelina

Visste att du skulle vara given Jessica! :D

Datum: 2009-11-21 Klockslag: 22:10:45
Skrivet av: Lillevi

Får väl inte följa jag tänkaja som är tant..hihihi

Datum: 2009-11-22 Klockslag: 17:48:21
Skrivet av: Jessica

Jag är väl alltid given jag. Älskar sånt därnt!

Datum: 2009-11-23 Klockslag: 13:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0