Järnspikar

Ingen motion idag heller, har tappat gaistern helt enkelt. Men ibland känner jag bara för att viiila. Som idag efter jobbet tex. Eller först lagade jag ju mat, korvgrya, som är såå gott! Ni vet med potatis och rotfrukter m.m.. Tyvärr råkade jag bränna den lite i botten, men det gör inget för den blev supergod ändå. Sådär kladdig och smakrik som jag ville ha den!
SEN har jag bara kurat i soffan, frusit lite, druckit the, kikat på Äntligen hemma, DP och Christine, läst bandymagasinet och sådär. Tänkte återigen försöka komma i säng tidigt ikväll, vilket jag inte brukar lyckas så bra med. För först ska jag prova lite kläder som jag tog hem från jobbet idag, och har jag otur blir det svårt och tar tid, förhoppningsvis inte! Sen ska jag krypa ner i sängen och läsa Sofis mode, det är nog det bästa med tisdagar! Och så hoppas jag sambon kommer hem från jobbet snart så jag får lite tid med honom oxå, så svårt att hinna umgås på vardagarna, helger oxå för den delen när vi jobbar som vi gör. Men vi får ihop det :) När man talar om trollen, här kommer han!
Godnatt!



Kommentarer
Skrivet av: Josefin

Tänkte precis fråga om Daniel inte tycker om fotboll, för här är det fotboll om kvällarna när Desperate går! (ikväll får jag iallafall titta på bonde och greys, och det har man liksom bokat upp i förväg för att man ska vara säker)

Datum: 2009-11-04 Klockslag: 10:14:24
Bloggadress: http://einarssonjosefin.blogg.se/
Skrivet av: Mia

Okej, tack! Då ska jag kika in nån dag :)

Datum: 2009-11-04 Klockslag: 19:03:52
Bloggadress: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0