Godkväll!

Nej jag erkänner det blev ingen träning imorse, som sagt, en timme framför datan går snabbt! Men efter jobbet åkte jag raka spåret till Sporthallen för ett häärligt pass Afropowerdance! Skönt att få svettas lite!
När jag kom hem stod älsklingen vid spisen och maten var precis klar, fy vad glad jag blev!  Supergod lax med sås och potatis! Och så hade han tom lagt ner lite kärlek på tomaterna och skurit dom snyggt och allt, sötis! :) Han är en riktig klippa! ♥
 

MUMS!

Knäppte på Ds portion för han gjorde sin mycket snyggare än jag, nöjd var han o! ;)

Nu blir det bara chill resten av kvällen, är helt slut i hela kroppen. Have a nice evening!



Kommentarer
Skrivet av: Emelie

Va äre för sås till laxen da =)

Datum: 2009-11-19 Klockslag: 15:01:25
Bloggadress: http://blomemeelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0