Förresten

Nu skulle vi egentligen vart på Ålandsbåten med jobbet, parta och ha det lite sköj! Men vi fick tyvärr förhinder och kunde inte åka, därför är jag hemma nu. Men det blir fler gånger :)

Och idag när jag hade rast ringde de från Expert, min mobil som jag lämnade in på lagning var fuktskadad i batteriet. Jippi! Köpte den i April och nu, 7 månader efter är den trasig och jag får inte ut ett skit på garantin. Och inte har jag tappat den i vatten heller! Så hur den nu kan vara fuktskadad undrar ju jag. Okej, den ligger i badrummet när jag duschar ibland, men fasen, lite ska dom väl tåla. Tacka vet jag min gamla Samsung, den hade jag i säkert 3 år och den höll för allt! Den har jag kastat längs hela långgatan, tappat i en spyhink, pratat ute i regnet med och gud vette allt, ändå höll den, bara man var snabb fram med hårtorken! Har lånat en så länge så får jag väl ta mig i kragen och köpa ny snart, värdelöst. (Nej släkten/sambo, jag önskar mig ingen ny mobil i julklapp, jag tar mycket hellre emot nått roligt för dom pengarna istället, haha.)

Nu är min egendag snart slut, ikväll tänkte jag lägga mig senast halv 12 för imorgonbitti ska jag vara på Scandig kl 8 på morgonmöte och hotellfrukost med jobbet, mysigt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0