Fars dag

Idag har jag vart i Ovanåker och firat pappa på Farsdag med god mat och presenter :) Sedan vidare till morfar med alla "Forslundsjänterna", mamma, Mostrarna Lisa och Lillevi alltså, och ungarna! Där var det fullt ös och massor av gott fika!


Jag och världens bästa pappa på cruising ♥

Boxades med Mika idag, gick skitbra och var så jäkla kul! Ulfs mördarpass är verkligen bäst! Imorgon hoppas jag på träningsverk, och får jag inte det vette det tusan..
Sen blev det tjejkväll hos mig, med varma mackor och massor av frukt! Såg sista avsnittet av Ensam mamma söker och de gjorde som man anat, Helena tog Oscar, grrr.. ;)

Nu ska jag krypa ner i famnen på min darling och planera morgondagen lite :) Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0