Brrr

Sitter fortfarande och försöker tina upp efter Daniels match, fy vad kallt det är nu. Lena, Anders och Frida hämtade upp mig efter jobbet så vi åkte raka spåret till Ljusne för att heja fram Alfta men det gick tyvärr inte hela vägen. Och Daniel blev bara med en bit in på första perioden ända till han gjorde illa knät. Som tur var är det inte lika som i fjol vid den här tiden då han pajjade hela knät, tack och lov för det! Efter matchen tjatade jag och Frida oss till Max, haha. Så det blev en liten Maxbox med nuggets, mums! Det var tusan längesen.
Imorgon ska det arbetas så jag tror jag ska gå och lägga mig nu och vänta in D som förhoppningsvis kommer snart och kramas lite :) Godnatt!

Idag har jag förresten köpt en liten julsak, årets första! Hihi vad mysigt :) Och så har jag återfått mina bästa skinnhandskar, yes! Sådär, det var nog allt ;)



Kommentarer
Skrivet av: Anna

Scrubben finns att beställa på www.yvesrocher.se :)

Datum: 2009-11-15 Klockslag: 08:32:05
Bloggadress: http://annamariasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0