Back on track

Yes, ikväll var jag och moster Lisa på Afropowerdance och svettades! Kuul! Nu är jag på G igen efter en liten formsvacka på några dar!
Igår gick det för övrigt inge bra, med klädprovningen alltså. Skitfina grejer men fel dag kanske. Jag behöll ialf ett par tights som är tvådelad, grå fram och svart bak, skitsnygga! Och en mysdress.. That´s it.
Ikväll har jag mest suttit i telefon, först Matilda som sagt, sen ringde svärmor och vi flamsade som vanligt, sen ringde hemkommne Mika :) Tog igen lite tid på sisådär en timme, så får vi ta resten när vi träffs!



Hoppsan, det här inlägget skulle egentligen publiceras igår kväll, vid halv 12 tiden men jag måste kommit av mig. Nu är jag uppe med tuppen ialf, före tom! Inte min starkaste sida.. Men jag och D har tvättid och vad gör man inte för laget? Oftast brukar jag aldrig ta mig upp så är han snäll och går själv utan att protestera. Har precis slängt i två maskiner, han gick och la sig igen men jag tänkte att det är lika bra att vara uppe.
Fick en "åka på slalom-tävling känsla" när jag klev upp. Har jag inte känns på flera år. När man kliver upp då det fortfarande är mörkt, tar på sig underställ och polotröja. Pappa brukade stå i köket och göra varm choklad till matsäcken, med salamimackor. Det var tider det. Mysig känsla!
Nån slalomtävling ska jag ialf inte på, och det är väl kanske tur det, men promenad blir det. Och det är nu!
Godmorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0