Världens bästa tantalurer!

Kvällen har spenderats tillsammans med mina kära mostrar! Lisa hämtade mig efter jobbet och vi åkte hem till henne, jag fick plättar med grädde, jordgubbar och sylt, supergott! Hade även sån tur att jag fick matdosa med mig, tänk vad bortskämd man är.. Vi planerade lite inför helgen då jag ska bo hos dom i Bollnäs och vara barnvakt åt kusinerna, mat och förnödenheter. Sedan gick vi igenom hennes garderob, tur vi kan skratta ihop ialf, för tusan vad glest och luftigt det var i den, haha! Annat motför hemma hos mig..ändå finns det inte en jävla palta att ta på sig, konstigt det där.

Lite senare kom Lillevi oxå och vi tjattrade om det mesta som vanligt. Fick sjuts hem av henne och vi satt ute på parkeringen minst en timme och språkade om livet, kuckelimuck och diverse ;)

Jag är så glad att jag har er, tack för allt ♥


(Sally, Lillevi, Mamma och Lisa på bild, världens bästa! :))


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Kolla in det här:

http://artists.letssingit.com/mora-trask-lyrics-danne-lindblom-a-ja-nj21xbr





=)

Datum: 2009-05-19 Klockslag: 16:56:49
Skrivet av: Anonym

Tack själv du stumpan..frågat???

Datum: 2009-05-19 Klockslag: 22:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0