Söndag

Dåligt bloggat på sista dagarna, men jag har haft annat för mig!

I fredags umgicks jag med Matilda här hemma, drack the och satt i köket och pratade. Lugnt och fint bara ;)

Igår åkte jag raka vägen hem till Ovanåker efter en fullspäckad dag på jobbet. Träffade en gammal vän på bussen och vi hade ett djupt samtal om livet, kärleken och alkohol. Det var längesedan jag sist pratade med honom, ialf sådär på riktigt. Flera år sedan faktiskt. Hoppas jag kunde hjälpa till med lite, det kändes som så ialf. Jag vet, eller jag vill, att du kan.

Ovanåker var det, pappa fyllde år så jag åkte dit för att fira honom. Han hade lackat om Catalinan under natten och hon blev skitfin!
(bilderna är iofs från ifjol.)

     

Jag tog en promenad innan det var dags för fika och sånt, i världens vackraste Ovanåker. Har jag aldrig nämnt förut va? Haha. Gick in till moster Lillevi på slutklämmen och fick en hoppkram av Alfred, blev kvar där tills Daniel kom och hämtade mig och vi åkte hem till mamma och pappa. Fikade smörgåstårta och folk kom och gick, trevlig kväll!

     

Vid 11 skjutsade D mig till Perjans där tjejerna var för att han skulle åka och jobba på Tranan. Jag, Matilda, Lisa, Alice, Elsa, Elin och Marie drog till Edsbyn igen på Statoil och köpte godis sedan hem till mig och hängde. Mys :)


Klockan är halv 2 och jag har inte gjort ett knop idag, låg i sängen och myste med älsklingen på förmiddagen sedan åkte han till jobbet. Lägenheten städas tyvärr inte av sig självt så jag måste sätta igång nu!


Kommentarer
Skrivet av: elsa

jc faktiskt, av alla ställen!

Datum: 2009-05-10 Klockslag: 14:01:02
Bloggadress: http://elsaunnegard.blogg.se/
Skrivet av: Jessica

och mig ringer ni aldrig såklart. jag som till och med skrev att jag hade tråkigt till Lisa!

Datum: 2009-05-10 Klockslag: 19:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0