Smakar på ett regn

Vräkte ner från himlen imorse när jag skulle åka till jobbet! Yes! tänkte jag, då kan jag inviga min nyaste tuffa jacka, haha. Sagt och gjort, den är kul :)





Efter jobbet ställde jag mig framför spisen och snodde ihop en middag, rostbiffslåda! Mums!

Kom in från en timmes promenad för en stund sedan tillsammans med Matilda, så skönt att gå när luften känns klar och ren, med en skvätt regn på det, hehe. Gjorde susen för hjärtat och själen, sämre för näsan och halsen eftersom jag fortfarande är snorförkyld, men vad gör väl det? :)

Nostalgi. Det var sommar, jag var 15 år, och vi åkte på konsert i Leksand, Sammilsdal. En resa jag inte glömmer i första taget, då allt sjukt verkligen hände. Nått att berätta för barnbarnen såattsäga, haha!

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Jag ska se Gessle på lördag :)

Datum: 2009-05-05 Klockslag: 07:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0