Hundtricket

Sitter framför TVn nu och kikar på film, fan vad kass den är egentligen. Haha. Gillar inte honom, vad heter han, Wahlgren. Sämst skådespeleri. Men underhållande när man inte har bättre för sig en lördagskväll! Samma visa idag, lillplutten sover och Filip är ute på bus. Pratade nyss med svärmor en sväng på telefon, det är alltid underhållande. Vi kan vi, haha! Nu har jag skrämmt upp henne inför natten, hon fyller 50 imorgon och jag hoppas någon åker dit och gör nått bus nu när jag är fast i Bollnäs, haha! ;)

Idag har jag jobbat så grabbarna fick sköta sig själva en stund. Underbart väder på eftermiddagen så bikinin åkte på och vi drog igång grillen. Perfekt grillad kycklingfilé! Osså har vi hoppat studsmatta så inälverna vänt sig några varv i magen, haha.
   
Haha titta vad söt Oliver är när han står och beundrar sin storebror som kan hoppa högt på studsmattan :P

Nu kom mitt sällskap från jobbet ialf, mys :)


Kommentarer
Skrivet av: sara

Näe?? Coolt! SOfie Jansson alltså som jag gick med i falun? eller nej... du menar Sofie Rahm va? SOm jag bodde granne med när jag var liten? Det måste det varit för hon bor ju i västerås :)

Datum: 2009-05-24 Klockslag: 11:19:38
Bloggadress: http://fuckyouimcute.blogg.se/
Skrivet av: Sandra

Filmen är ju grym juuuuuuu;) Hoppas du haft en bra helg=)

Datum: 2009-05-24 Klockslag: 15:24:26
Skrivet av: sara

Grrr, snygg bikini! Ja, coolt :)

Datum: 2009-05-25 Klockslag: 18:09:59
Bloggadress: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0