All you got is small moments

Idag har jag bölat som världens största crybaby, haha! Vaknade, knäppte på TVn och ställde mig och strök gårdagens tvätt. TVn visade min favoritserie - Grey´s. Slutade med att jag stod och storgrät, såklart. Senare under dagen satt jag ute en stund i solen innan det mulnade igen och den gick i måln. Poade på lite här hemma och senare visade TVn ännu ett avsnitt av Grey´s, mitt absoluta favorit avsnitt dessutom. Då Meredith dör och träffar Denny på "den andra sidan", hittar tyvärr inget klipp på det vilket är synd för de har ett jättefint deeptalk. Självklart tar hon sig tillbaka till vår sida och överlever.
Det här klippet säger allt.

..and sometimes, against all odds, against all logic, we touch.





Slutbölat. Ikväll har vi vart en sväng hos sväres, käkad supergod blåbärspaj, mums! Nu är Jeppe här och hälsar på så jag ska väl ta och joina grabbarna i soffan en sväng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0