Workout

Dagens höjdpunkt var lunchdejten med Katta idag, trevligt trevlig! Hennes husköp med renovering och allt sånt roligt det innebär inspirerar tom mig till att bli sugen på husköp! Men sen hejdar jag mig och nej, inget hus på ett bra tag. Man hinner! Vi käkade ialf på Krokanen och jag testade kycklinburgare, den var riktigt god! Resten av dagen tyckte jag det luktade currydressing av hela mig, mindre fräsht faktiskt, men vafan.

Ikväll när jag kom hem från jobbet stod det fiskpinnar med pulvermos och Felix fisksås på matbordet och väntade, halvfabrikat när det är som godast! Haha!

Har vart så sjukt trött hela dagen så efter middagen la jag mig i soffan med Daniel och slumrade till en sväng, myspys. Och eftersom att det hann bli mörkt innan jag fick tummen ur för en promenad (och hallå, det var ju tametusan ljust till efter 8 ikväll, hur underbart är inte det?!), så skippade jag den helt enkelt. Men strax före 11 fick jag ett ryck, ställde mig i hallen och körde en liten power workout på 20 minuter! Danne var dj och spelade pumplåtar till mig, haha :) Ger mig tusan på att jag har träningsverk imorgon!

Vi kom nyss ut ur duschen så nu blir det läggdags, skönt att lägga sig ren! Jag är kär och life is good! Imorgon väntar shopping, shuhuu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0