Want them bad

Jag har hittat de perfekta skorna att ha och jobba i hela sommaren (och annars oxå såklart). Eller två par faktiskt, hur fina som helst! De är från Vaga Bond och tyvärr kan man inte spara bilderna från deras hemsida och ej häller länka ända fram till skon, så ni får inte veta hur de ser ut, haha. De är sådär att man får ont i magen för att man vill ha dem så mycket, och jag dör om de inte får in dem på Berglunds/Eurosko! Så jag ringde och pratade med Peppe idag så skulle hon kolla upp det åt mig, bra service! Hoppas hoppas hoppas att de får in dem! Har nämnligen presentkort där så det vore så mycket lämpligare, och billigare, att köpa dem där. Annars blir jag tvungen att beställa dem på hemsidan..

Idag har vi tvättat för fulla muggar! Och gjort matlista och veckohandlat, för två veckor framöver tom, alltid bra med framförhållning ;) Skönt att ha sånt ur vägen..

Åkte en sväng hem till Ovanåker ikväll för att hälsa på hos Gunnarssons, det var bara grabbarna som var hemma! Tomas, André och en sovande Alfred alltså, men Amanda kom senare hon oxå :) Mina små lyckopiller!

Nu är det bäst jag tar Daniel och hoppar i säng så man orkar jobba imorgon, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0