Vi kör en såndär I brist på annat lista då..

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Karin Evelina Ladänges

Smeknamn:  Eve

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Jag gråter till de flesta lugna och sorgliga låtar om jag är på det humöret
Beroende av: Mobilen haha, internet, närhet och familjen.

Vad tror folk om dig?: Oj vad svårt, det råder väl såklart delade meningar om den saken oxå som allt annat i världen. Många ser mig nog som trevlig och väldigt glad (hoppas jag haha), andra heeelt tvärtom..

Stämmer det?: Ja

Vad får du oftast komplimanger för?: Helheten, mitt hår och mina blå ögon.

Vad säger du för att imponera på någon?: Försöker aldrig imponera

Hur imponerar man på dig?: Jag imponeras av människor som kan dansa och sjunga eftersom att det är något jag alltid drömt om att kunna. Men i övrigt imponeras jag av såna som kan hålla tålamodet uppe i alla situationer, mitt tålamod är inte det bästa.

Brukar du skratta för dig själv?: Haha ja!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Det är en födelsedagsfest/inflyttningsfest inbjudan :)

Var bor du?: I Alfta

Trivs du där?: Vi trivs bra i lägenheten, sen är jag sällan i själva Alfta lixom. Jag gillar Edsbyn bättre eftersom jag är uppväxt där och känner mig mer hemma där.

Äger du några converse: Ja ett par vita i skinn

Sprit, cider, vin eller öl: Cider

Brukar du bli för full: Det händer väl, men inte så ofta nuför tiden.

Vad har du för mobil operatör: Halebop

Är du allergisk mot något: Mot pollen

Har du haft sex idag: Nej

Hur svarar du i mobilen: Hallå eller Evelina

Vem ringde du senast?: Var nog Matilda igår

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi bestämde att jag skulle hämta henne och åka till boxen.

Antal timmar sömn inatt: 10 kanske

Sov du ensam: Nej med Daniel ♥

Brukar du komma i tid: På pricken till jobbet och kanske lite sen till vänner osv.. :P Tidsoptimist, javisst!

När mår du bra: När jag tränar, känner mig stark och frisk.

När blev du fotad senast: Vet inte

Hur känner du dig nu: Småhungrig och trött på snövädret

Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Fina fötter är fina fötter, fula fötter är fula fötter. Bebisfötter är söta.

Vad saknar du: Våren!

Hade du en bra kväll igår: Myskvällar i soffan med honey är alltid bra.

Favorit dryck på morgonen: Dricker sällan nått på morgonen, men juice är gott. Annars äter jag fil eller youghurt som ju räknas som lite flytande.

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: För sent, sällan tidigare än halv 12.

Är du blyg?: Njaa

Sysslar du med någon idrott: Nej, men tävlade i slalom för många år sedan.

Vill du hellre ha mail än brev: Brev brukar mest vara räkningar så jag föredrar mail men helst inget av dem.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, men på attraktion vid första ögonkastet.

Har du spytt offentligt: Haha ja

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex för att veta hur det känns för dom.. haha

Är du nöjd med ditt liv: Väldigt nöjd!

Är du bortskämd: Beror på hur man ser det. Men jag har ju inte direkt haft några stora motgångar i livet, det mesta har bara rullat på och jag har haft tur. Jag alltid haft en stöttande familj, fina vänner, kärlek och bra jobb. Jag har både fått kämpat för att få det jag vill ha, och lite tur ska man väl ha.. Om det är bortskämt eller inte vet jag inte.

Vad gör du i morgon: Jobbar

Vad är det värsta du vet?: Idag skulle jag lätt säga snö

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Tycker inte jag slösar.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Finns såna?

Vad längtar du till?: Vår, sommar och semester!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja verkligen!

Vad använder du för shampoo?: Disp core blonde shampoo och Vo5

Vad är det finaste du fått?: En ring som det står "ÄLSKAD" på av Daniel

En speciell dag du minns: Oj, svårt att välja bara en.

Hur gammal är du: 21

Tycker du om någon just nu: Jaa, många :)

Du samlar på: Inget speciellt men vilken tjej gillar inte skor och väskor? :)

Gröna eller röda äppeln: Röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Daniel, Anna och Matilda. Beror på vad det gäller.

Gillar du golf: Nja, har för dåligt tålamod för sånt. Isf om man var bra från början, men det är man väl knappast.

Vilken tid gick du upp idag: 11

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Nej, men mina nya skor för att jag måste gå ut dem, köpte 37 som var lite för små för 38 var för stora. Men 37orna har börjat gett med sig nu.

Är det okej att gråta: Självklart

När grät du senast: Igår, i slutet av filmen "I hennes skor".

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa skor från Topshop som jag annars inte riktigt vill ta mig råd till, köpa jump suiten från Filippa K vi har på jobbet, köpa vit klädsel till vår Ektorp soffa och blåvita kuddar på Åhlens. Och resa, resa, resa och resa..

Bär du glasögon eller linser: Linser och glasögon ibland

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Om jag jobbar strax före 7, är jag ledig runt 11-12!

Har du piercing: Hål i öronen.

Vill du gifta dig: Ja, nångång

Vill du ha barn: Samma där

Solar du ofta: Nja, om det är nått speciellt brukar jag sola till det..

Är du bra på att laga mat: Jag vill ialf vara det, haha

Är du flygrädd: Inte så värst, bara man har någon att hålla handen när man ska lyfta och landa så går det bra :)

Hur vig är du: Säkert normalvig

Är du musikalisk?: Nej tyvärr

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten!

Vilken är din favoritglass: Vaniljglass med maränger och chokladsås går alltid i

Tror du på ett liv efter döden: Ja

Tycker du om sushi: Har bara smakat Camilla Ls sushi och då var det jättegott!

Vad äter du helst när du ser på film: Glass som ovan

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja!

Har du tandläkarskräck: Nej den har gått över efter alla 1000 besök jag gjorde där tidigare..

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du: Blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nej

Röker du: Nej bara till fest

Hur ofta tränar/motionerar du: Simmar måndagaskvällar och fredagsmornar, går på aerobics på onsdagar och boxas på söndagarna. Lägger till någon promenad däremellan om vädret är lockande. Inte lika mycket på vintern som på våren alltså.. Så minst 4 dagar i veckan alltså.

Senaste låt du hörde: Infinity i bilen igår


Kommentarer
Skrivet av: MOR

Vill bara tala om att dina 2 föräldrar bor på samma adress((:

Datum: 2009-03-23 Klockslag: 18:54:42
Skrivet av: Rebecka

haha Bra Lena att du är med! Jag var lite orolig där faktiskt.

Datum: 2009-03-23 Klockslag: 20:55:17
Skrivet av: Mickan

jag vill bara påminna om den där eve jag träffade första gången på persmässa.Intrycket kunde ha varit bättre om man säger så, haha! PUSS vännen

Datum: 2009-03-23 Klockslag: 21:43:40
Skrivet av: Evelina

Haha oj, jag tolkade frågan lite fel! Men mamma, pappa bor ju i garaget? :P



Micka: haha jag vet, men orkade inte dra hela den händelsen här, en annan gång kanske :P

Datum: 2009-03-23 Klockslag: 22:03:43
Skrivet av: Anonym

Vet du vart Daniel hade köpt ringen där det stod älskad på? :)

Datum: 2009-03-25 Klockslag: 21:19:01
Skrivet av: Evelina

Ja ringen är från Freluga designbod, jättefin :) Vem är det som frågar? :)

Datum: 2009-03-25 Klockslag: 21:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0