Ingen dum dag trots allt..

När jag surat klart över vädret tog jag på mig täckbyxor, jacka, mössa och vantar och pylsade ut i snön! Gick till banken för ett ärende, kikade in på Ekmans och tog en promenad runt Alfta, skönt! Avslutade med ett besök på Trädgårn, blev 100 kronor fattigare och två söta blommor rikare. När jag kom hem tog jag reda på granriset på "verandan" om man kan kalla vår fula betongplatta så, nått som skulle ha gjorts för längesen men inte blivit av förens idag. Så nu ska jag slippa dammsuga barr i hela lägenheten.. Har precis planerat blommorna och det blev finfint! Ska dra en sista vända med dammsugaren för att bli veck all barr, sen ska jag laga mig lite mat och gå och simma med tjejerna! Ingen dum dag trots allt :)


Inte ett spår av sol och bad på Kvarnis. Känns väldigt långt borta nu..


Tur det blomstrar hemma ialf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0