Torsdag

Efter jobbet åkte vi raka vägen till Scandic för att öva inför visningen som är imorgon! Tog nästan hela kvällen, men det gick bra! Kommer bli så jäkla kul! Fy vad roligt det vore att jobba med sånt här 24-7! När genrepet var slut lyxade faktiskt jag, Johanna och Ann Christine, båda jobbar på Peterssons, till det och åkte på Max och åt! Haha! Kycklingmål classic satt som en smäck i kistan! När man egentligen borde hålla igen lite gör vi tvärtom ;P

Imorgon åker jag tidigt in till stan för att lägga makeup och få håret fixat på Änglahår, vilken lyx! Nya väskan blir nog invigd redan imorgon :) Känns som om man vill ha en hel del packning med sig.. Sen går jag och jobbar, värsta stylad för ovanlighetens skull, det blir väl kul det med. Folk lär väl undra vad man är för en.. Haha.

Nu ska jag ta en snabbdusch sedan blir det läggdags. Godnatt!


Kommentarer
Skrivet av: Alshammar - Style As Lifestyle

lyxigt:)

Datum: 2009-03-13 Klockslag: 09:34:38
Bloggadress: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0