Söndag

Gårdagen var supertrevlig, vi lagade tacos, åt smågodis, snackade skit och såg på Heartbreak Hotel, typiskt tjejkväll :) Jag var nog den enda som inte sett filmen innan, skrattade mig igenom nästan hela! En typisk film som jag gillar, Colin Nutley är så bra!



Imorse (-dag) vaknade jag av att svärmor ringde och bjöd hem oss på mat, har man det inte bra så säg! Söndagsmiddag is the shit! Och snart får jag hem min efterlängtade lilla snutt oxå, han skickade nyss och sa att de var på väg. Undrar i vilket skicka jag får hem honom? Rätt sleten efter en 3 dagars skulle jag tro, den jäveln! Han har ialf lovat mig massage och det är ju inte fyskam, har så jädrans ont i ryggen. Fattar inte, brukar jag ju aldrig nånsin ha. Jag är verkligen förskonad mot ryggont och huvudvärk, vad jag kan minnas har jag haft riktig huvudvärk en gång och då var jag bakis så det fanns en förklaring. Peppar peppar ta i trä!

Nu ska jag ta och göra lite nytta här hemma, allt var tipptopp och nystädat när Daniel åkte i Torsdags, fattar inte att jag kunnat stöka ner så förjävligt, helt själv. Bra jobbar Eve :P Behöver tom ta en vända med dammsugaren..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0