Onsdag

När jag kom hem från jobbet idag fick jag en jättestor kram och en hollywood kyss, våran specialitet! Det är en sån där kyss när killen böjer ner en och man vilar i hans famn, så ska man kyssas lite vackert, men jag klarar aldrig att hålla mig från asgarv, och så svisch upp igen när man är klar, haha! Danne kör alltid den bland folk när vi är på fyllan, så pinsam! Älsklingen :) ♥

Sen lagade vi fisk och potatis, det är ju för himla gott! Matilda och Mickasomfåttkörkortidag kom oxå förbi och hängde en sväng, de är ute på vift nu men hämtar upp mig om en stund så ska vi ut och ragga, haha. Blir väl Max, det är ju tradition när man fått körkort :P Under tiden tittar jag på Grey´s anatomy och kramas..
Sådär, nu vet ni läget. Hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0