Min dag

Började dagen fint med att missa bussen, jag blir galen! Dels mitt fel som gärna går ut precis i lagom tid, och dels bussens fel som faktiskt kom för tidigt! Såg röven på den när jag kom vid Hemköp.. Stackars stackars Daniel får ställa upp och skjutsa ;) Hann i tid till jobbet ialf, huvudsaken det. Lunchade med Katta på Normans, mysigt :) Senare på dagen provade vi ut kläder till Modevisningen jag ska gå på. Den är på Tjejmässan på Scandic på Fredag, köp biljett och kom dit, det blir nog skitkul! Sedan sprang vi runt lite på stan, de andra tjejerna och jag. Provade ut skor på BF och bågar på Synsam, åh vad det här ska bli roligt! :)

Efter jobbet tog jag en promenad innan det var dags att slänga sig i solariet, måste ju fräscha till sig lite så man törs kliva upp på den där jäkla catwalken :P Bleka torra ben är väl ett bland de osexigaste som finns! Men ja, det finns värre.. Men det ska vi inte gå in på nu. Nu måste jag stoppa nått i magen, lite sent, men det får bli nått lätt som soppa eller så :)
Hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0