Måndag

Ny vecka igen, och jag är helt virrig på veckodagarna. Har legat en dag före hela förra veckan oxå, blev så eftersom att jag var ledig i måndags, då känns tisdag som måndag osv. Så för en stund trodde jag att det var onsdag imorgon och då ska jag vara ledig! Funderar på att dra till Valbo då faktiskt, har ju ett presentkort på Ikea som jag fick i julklapp av jobbet att sätta sprätt på! Lisa, Lillevi, är ni lediga då?

Idag sprang jag runt på stan på lunchen, kollade på nya löparskor på Intersport och på ny kamera och ny mobil på Expert. En mobil är ju ett måste, den jag har nu är egentligen Fridas.. Men det är så himla tråkigt att lägga pengarna på sånt så det får bli en budget variant, under 1000-lappen! Tyckte den här verkade bra, snygg, enkel och billig. Finns även i lila, har i vanliga fall lite svårt för just den färgen, men tyckte ändå den här var fin. Vad ska man sattsa på?

Kamera får kanske vänta, även om det vore kul med en och jag hittade en riktigt snygg som verkade väldigt prisvärd, tåls att funderas på..

Annars då, ikväll har jag inte gjort mycket mer än simmat med Michaela och Matilda, som vanligt när det är måndag, mys :)  Daniel hade fixat mat till jag kom hem så det var bara att sätta sig vid bordet och sleva i sig och sedan dra till badhallen, like it! Ibland har man det bra ;)

Nu ska jag försöka lura honom i säng, vore skönt att lägga sig i någorlunda tid en kväll..
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0