Lyxdag

Okej, vi kör samma tema idag, haha! Har haft en minst sagt kanondag tillsammans med Michaela! Började som sagt med hotellfrukost på Gästis, finns det nått lyxigare och godare egentligen? Sen åkte vi ialf hem till Ovanåker, lånade pappas skoter och tog en härlig tur! Först surrade vi runt lite i Ovanåker för vi hittade inte riktigt leden, hahah, så vi ringde pappa för vägledning! Hittade till slut, det var ju egentligen hur lätt som helst, och vi hamnade i Roteberg, åkte till Alice för att säga hej men hon var tyvärr inte hemma.. Ut på Ullungen en vända och sedan hemfärd igen, stannade till efter vägen och drack varm chocklad och åt snickerskakor oxå ;) Sen körde jag sista biten hem, om jag minns rätt var det typ 100 år sedan jag körde en skoter, tyckte jag skötte mig bra ialf. Micka däremot kör ju som en gud ;)



                                               

Lämnade Ovanåker och åkte till Gästis igen i full skotermundering för lite lunch, lasagne, mums! Jag och Micka fortsatte sedan hem till mig, hels slut i kroppen däckade vi i soffan framför Patrik 1,5. Bra film förresten! Sen var det dags för boxersice och vi var taggade till 1000, not. Tog oss igenom hela passet, riktigt roligt och jobbigt pass och kände oss jävligt nöjda när vi var klar! Vilken dag du! Det här gör vi om :)

Nu sitter jag helt utslagen utan ork, men har kycklingfilé på tining ialf så snart blir det wook! Resten av kvällen ska jag typ bara vänta på att Daniel ska komma hem från jobbet..


Kommentarer
Skrivet av: Mika

Tack för en härligt dag min vän. som sagt; de gör vi om!

Datum: 2009-03-01 Klockslag: 19:32:08
Skrivet av: Alshammar - Fashion Lifestyle

sv: vad kul:) jag är långtidssjukskriven så jag jobbar inte, jag har försökt några gånger men det går inte..:(

Datum: 2009-03-01 Klockslag: 20:39:22
Bloggadress: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0