Fucking snöväder

Vad värdelöst det känns att vakna upp på sin lediga dag, se ut över åkern som ligger utanför vårt fönster som iförrgår började bli helt bar. Nu täckt med ett tjockt äckligt täcke av snö! Det räcker med vinter nu! Jag kunde lika gärna ha jobbat idag, man får ju ändå ingen inspiration till att göra nått hemma. Tråkigt är att Daniel snart åker till jobbet och jag blir ensam hela dagen.. Hade tänkt göra lite vår här hemma, byta ut mörka dukar, lampskärmar och grejer till lite pasteller.. Men vi får se hur det blir med den saken.

Fan vilket värdelöst inlägg. Hatar sånt egentligen, deprimerande människor som drar ner en i skiten. Precis så är jag idag. Så därför tänker jag ialf bjuda på ett leende.
:D Sådär. Ha en skitbra dag suckers!


Kommentarer
Skrivet av: Lillevi

Jä....a dag!!håller me..

Datum: 2009-03-23 Klockslag: 17:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0