Bakis söndag

Vi hade skitkul hos Mika igår kväll! Hon hade lagat ihop en riktigt fab trerättersmiddag, duktiga tjejen! :) Trevligt folk och allt det där oxå! Sedan drog vi på Tranan, drack shottar och skakade rumpan! Känns ju kul när ens närmsta kompisar börjar få vara där lagligt, hahah! :) En rolig kväll helt enkelt!

Idag har jag bara glassat runt känns det som, Daniel har jobbat stackarn och missat allt! Blev som sagt bjuden till sväres på middag, sedan åkte vi till Micke och Stina där hela släkten samlades på kalas för att Oliver fyller år :) Smörgåstårta, ett ord: OHH!! Haha, finns det nått godare? Står faktiskt en bit i kylen här hemma som är till Daniel, men frågar jag snällt kanske vi kan dela på den ;)

Efter kalaset åkte jag raka vägen hem till mamma, skippade boxen idag, med bra ursäkter: För det första så jobbade Matilda och Micka hade kalas så jag hade ingen att boxas med, och för det andra var jag helt enkelt för bakis. Men fy vad jag kommer att ångra det imorgon, en veckostart utan träningverk var det längesen jag hade, kommer ju verkligen att fattas mig. Ärligt alltså, haha. Men hemma i Ovanåker tog jag ialf en långpromenad med mamma och så var vi in till Lillevi en sväng och fick med oss vovven Sally :) Så skönt! Och vad jag saknar den miljön, rundan runt Höjen och Per ols, Bergavägen, Ämnebo och Gamla landsvägen är fin, där har jag traskat många dagar.

Precis när vi kom hem igen fick vi besök av Binge och Ove, satt i köket och tjattrade lite och sådär. Sedan kollade vi på Beck, första halvan ialf. Brorsan skjutsade hem mig så nu sitter jag här och inväntar Daniel. Vågar inte kolla på Beck själv så jag missar slutet, var ju egentligen skitsamma eftersom man sett de filmerna ett X antal gånger..

Det blev ett långt inlägg! Lägger upp lite bilder från gårdagen senare. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0