Tisdag

Tre saker har jag gjort idag som är värt att nämna.
Ett: Var ute och sprang 5 km nyss, 1 minut snabbare än vanligt! Det börjar ta sig, hurray! Haha!

Två: Jag har som stått i bara trosorna på balkongen och skrattat tillsammans med min fina älskling som hade spraytan-burken i högsta hugg! Jag vet, det ska vara strålande sol hela veckan men vad hjälper det mig som jobbar hela dagarna. Det börjar ju dra ihop sig mot storfest och ska jag kunna bära upp min turkosa snygga blåsa måste solbrännan få lite hjälp på traven!

Tre: Har hjälpt Anna att prova ut glasögon till henne genom webbcamen, riktigt roligt! Och så pratade vi frisyr till festen, hon ska styla mig och det kommer att bli kanon!

Nu; godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0