Tisdag

Idag har jag städat och rensat lite här hemma efter jobbet, tänk vad med grejer man samlar på sig hela tiden! Sambon är expert på det så imorgon får han ta tag i sitt oxå. Man vågar ju inte slänga nått, varje liten skrotpryl kan ju vara nått dödsviktigt till bilen! Haha. Planerar att lura med mig honom till Ikea på torsdag om det blir lite sämre väder, så det är bäst att göra plats, in med det nya och ut med det gamla. Kanske kaanske att jag äntligen ska få min efterlängtade byrå då! Nästan så att jag hoppas på fulväder så vi kan åka utan att ha dåligt samvete för att man inte är på stranden!

Kom in från en promenad för en stund sedan, riktigt varmt och skönt ute fortfarande. Har svårt att ta in att det faktiskt är sommar nu, känns inte helt som så eftersom man bara jobbar.. Har inte rört på mig på hela helgen (förrutom massa dans, om man får räkna det, heh) så det var välbehövligt, känns skönt att jag körde två pass i torsdags ialf. Morgonpromenad sedan sprang jag och Matilda runt Juggas på kvällen, inte illa!

Nu har Daniel kommit hem från jobbet så I better go. Förresten så vill jag bara hälsa puss till mina bästa tjejer som är på roadtrip, utan mig! fyfan ;) Vet att ni har det bra! Men tänk vad bra ni hade haft det om jag var med...haha!


Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Det var ju ett fint kort=)

Datum: 2009-07-01 Klockslag: 14:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0