Temptation

Kom precis in från en tur i det härliga vädret, klockan är 11 och jag springer fortfarande i shorts. Hade det inte vart för de nedrans myggorna (som faktiskt verkar tycka om mig mindre i år, peppar peppar) så hade jag kunnat sutti ute hela natten. Äntligen är den underbara sommaren här!
Jag och Matilda har vart ute och strosat, köpte oss en varsin glass på Hemköp sedan gick vi till Kvarnis och satt där en stund, bara mådde bra. Tills det kom moppepojkar som byggde ett hopp på bryggan och hoppade ner i vattnet med en minimotorcykel. Då gick vi, haha. Funderar dock på hur det gick med motorcykeln, om dom fick upp den eller inte..

Har vart sugen på att prova nya Magnumglassen ett bra tag nu och idag gjorde jag slag i saken! Riktigt god, men inte lika fantastisk som den framstår i reklamen. Plus får den för sina runda smidiga former och för att  den är precis lagom i storlek! För att inte tala om den lyxiga asken..





Kommentarer
Skrivet av: serran

jag har också smakat den där glassen, men gillar den inte. Däremot så är den mörka varianten MYCKET god :)

Så gillar du choklad så är den säkert perfekt ;)

Datum: 2009-06-25 Klockslag: 20:28:54
Bloggadress: http://serra-serran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0