Pissdag

Det här är en riktig pissdag. Brukar sällan ha såna faktiskt, vad jag kan minnas själv ialf. Men ibland händer det. Kände det redan när klockar ringde i morse, den var ställt på 7 för att jag skulle hinna promenera men jag orkade inte och sov till 8 istället. Ville bara ligga kvar i sängen hela dagen i min Daniels famn.

Har gjort illa båda höftbenen idag på jobbet, första gången gjorde det så ont att det kom tårar och jag blev så arg på mig själv så jag sprang ner på lagret för att stå där och hämta mig lite. Kan ju inte stå och böla mitt bland allt folk! Andra gången var det bara att bita ihop. Inte undra på att det är småknölar i mina höftben. Jag måste nog ha för stora höfter för mitt eget bästa eller nått, inte första gången jag dundrar in i ett bord på jobbet om jag säger så.. Och jag har väl ändå inga gigantiska höfter? Stora på sin höjd, men ganska lagoma ändå tycker jag. Vilket världsproblem.

Det jag ville säga med det här är att det här är en pissdag. Och bättre blir det nog inte. Daniel jobbar och alla vännerna jag hade velat vara med ikväll jobbar typ. Sväres är utomlands och det är för långt till Ovanåker. Jävlar var det är synd om mig nu ser jag, nu när jag har det såhär framför mig, svart på vitt. Haha.

Nu blev det ett sånt där inlägg jag hatar att läsa hos andra folk (igen på kort tid kommer jag på). Men ibland händer det.

För att väga upp allt elände så kan jag ialf tillägga att jag hade ett nytt skitfint linne idag som jag sålde jättebra utav, det brukar betyda att man är snygg i det faktiskt, haha! Och det är ju bra.

Nu ska jag laga pastasallad och om det inte blir allt för sent ska jag ringa och höra vad Sanna och Esa gör! Känner för att mysa med Nova, men hon sover nog redan..


Kommentarer
Skrivet av: MOR

Jasså är gångjärnen ivägen hmm..(:

Datum: 2009-06-05 Klockslag: 23:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0