Midsommardan

Jag, Lisa, Micka och Matida åkte till Ovanåker för att parta med mina gamlingar, mamma, pappa, moster Lillevi och Tomas ;) Vi grillade, åt jordgubbstårta, sjöng snapsvisor, lyssnade på underbara Tomas Ledin, Muttan föll för grupptrycket och körde hennes dans, vi drack, skålade och hade riktigt roligt! Brorsan skjutsade oss senare vidare till Jössebo och vi rockade som fan i bilen på väg dit, haha. Lätt en av de vildaste resorna nånsin! Där dansade några turer på logen, köpte korv, tjuvdrack i buskarna och hade det mysigt, och så. Ni är bäst!

  
  
  
   
  


Kommentarer
Skrivet av: Mallan

röker du?! EVELINA!

Datum: 2009-06-23 Klockslag: 16:52:40
Skrivet av: matilda

oh, jag är kär i den där kvällen. första delen iaf;)

Datum: 2009-06-23 Klockslag: 19:29:22
Skrivet av: Evelina

Mallan (vem?): Nej, jag röker bara när det är fest.

Matilda: Haha jag håller med!

Datum: 2009-06-23 Klockslag: 19:36:15
Bloggadress: http://evelinaladanges.blogg.se/
Skrivet av: sara

Måste du envisas om att vara så snygg hela tiden? Mjao!

Datum: 2009-06-25 Klockslag: 21:06:26
Bloggadress: http://fuckyouimcute.blogg.se/
Skrivet av: Mallan (Malin A)

Haha, du är rolig du Evelina! :) Då borde ju svaret vara "Ja, jag röker när det är fest." inte sant? Snyggast på terassen i lördags va iaf Evelina. puss på dig!

Datum: 2009-06-29 Klockslag: 08:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0