Målardag och party

Imorse ringde min goa kusin Alfred och väckte oss strax efter 9 och frågade om jag inte kunde komma och hjälpa dem att måla, snäll som man är ställer man upp såklart ;) Bara kul och skönt att vara ute och göra lite nytta faktiskt! Huset blir så fint! Fick kanske inte världsmycket gjort idag, pga regnskurar och någon fikapaus, men ändå ;) Alltid skönt att vara i Ovanåker och umgås med moster m. familj.

Kom hem för en stund sedan och nu är jag så himla trött, vore skönt med en liten powernap men jag tror inte jag hinner. Vid 5 kommer Annika och Anna (på Dressman) och gänget från Bollnäs och hämtar upp mig för vi ska på tjejfest hos Katta i Roteberg ikväll, ska bli superkul! Så nu är det bara att kasta sig in i duschen, har målarfärg på hela kroppen som ska skrubbas rent så det tar väl sin lilla tid..

Partii partii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0