Kyss i ljumsken..

Har så grymt ont i ljumsken idag, eller vad det nu är. Precis brevid, ja, dendär, ialf, haha. Känns som en stor ond knöl som ömmar som fasen om man känner och typ när man suttit ett tag och ska resa sig igen och så. Inte när jag går och har fått upp farten som tur är. Kan bara inte i min vildaste fantasi förstå varför jag har fått så ont. Har ju inte gjort nått överansträngt direkt, promenader kan väl inte göra sån skada? Och det var ju några dagar sedan jag sprang nu.. Om du är doktor och läser det här, hjälp! Eller Moster Lisa! Som är "sick sister" som mamma sa när vi var i Turkiet...

Snart kommer älsklingen hem med lite botmedel ialf, han hämtar Iprensalva hos sväres (det kan väl inte bli värre av det!? Ja, jag är helt ovan att vara sjuk och ha ont osv så det här känns oroande för mig) och är på hemköp och köper lite gotta, snällisen min :) Det tror jag gör susen!

Kvällen har ialf tillbringats hos Esa och Sanna med hela tjocka svärfamiljen typ. Grabbarna har slipat på kåken och vi brudar har suttit i köket och lekt med våra småtjejer Nova och Joline. Sötaste flickorna! :)

Nu ska jag slänga mig i soffan och fortsätta kolla på Lilla Jönssonligan!


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

de kan faktiskt vara så enkelt som ett inåtväxt hårstrå efter rakning. fick så en gång å trodde ja fått cancer, men de var bara en inflammation i en hårsäck, kan göras ruskigt ont!!

Datum: 2009-06-08 Klockslag: 21:47:58
Skrivet av: Anonym

de kan faktiskt vara så enkelt som ett inåtväxt hårstrå efter rakning. fick så en gång å trodde ja fått cancer, men de var bara en inflammation i en hårsäck, kan göras ruskigt ont!!

Datum: 2009-06-08 Klockslag: 21:48:22
Skrivet av: Evelina

Tack för tipset. Men fy o.. Vad intimt det blev av dethär då! Haha!

Datum: 2009-06-08 Klockslag: 22:17:33
Bloggadress: http://evelinaladanges.blogg.se/
Skrivet av: Lillevi

Kanske Danne som är för tung..ha ha ha

Datum: 2009-06-09 Klockslag: 12:42:55
Skrivet av: simone

ja jag ska väl försöka lägga upp några kort ;D haha!

var du där och kikade? :)

Datum: 2009-06-09 Klockslag: 14:26:09
Bloggadress: http://simonesoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0