Fredag

Kvällen har tillbringats i Ovanåker. Började med en vända till Edsbyn för att köpa kebabrulle (jag) och pizza (Danne), och lösgodis på ICA. Nyttighets VM (jag som inte rört mig på heela veckan, bedrövligt! Haha). Sedan åkte vi hem till moster Lillevi där vi snaskade i oss alltihopa. Tina ( Lillevis barndomsvän) från Stockholm var även hemma, henne är det alltid lika kul att träffa. Så vi brudar har suttit och snackat i köket hela kvällen, det blir bara fniss och flams! Utöver det tog vi en varsin bil, jag, Tina och Lillevi, och skjutsade våra kära berusade ungdommar på byn oxå, haha. Småhjärtana blir så stor! ;) Man kan just undra vad dom skulle dit och göra i regnvädret, men är det skolavslutning så är det. Man minns ju själv hur det var att sluta nian. Rosa truckekeps och dyngfylla i Hällstugan, minns du Rebecka? Haha!

Nu ska jag hoppa i säng, så trött som jag vart den här veckan har jag nog aldrig vart tror jag. Gud vad jag längtar till Söndag, då ska jag soova ut riktigt rejält.
Tack för idag, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0