Födelsedagsfest!

Vi firade världens bästa svärföräldrar i Fredags! Lena har fyllt 50 och Anders fyller 40! Höll till på Tranan med ca 100 pers och det blev ett jäkla kalas! Riktigt roligt! Och tack Anna för att du gjorde mig så fin i håret, snacka om lyx att gå till frissan och bli ompysslad på morgonkvisten! ;)


Anders och Lena.

   
Här kommer min familj!


Lena och Anders hälsar välkommna tillsammans med kvällens toastmasters Eva (Lenas syster) och hennes man Magnus.

   
De fick en resa i present (Lena infäller att det bästa hon gjort är att fylla 50, haha!). Sötisarna Astrid och Oliver myser.


Tonights outfit: Moster Lillevi har klänning från Vero Moda/Såfin och min klänning kommer från BikBok och gladiatorssandalerna från partyshoes.se, örhängen och nitarmband från Lindex + diverse armband från bla Friis&Company.


Honey och jag.

   
Leker lekar!


Jag och Anders.


Daniels kusin Sandra, mina fina svägerskor Sanna och Stina, och jag partar!


Våran guldgosse Fille kom en sväng för att få en kram av sina favorit brudar, milfen och jag, hahaha! Sött ;)

   
Lena spelade mandolin, Anders försökte spela trumpet (Lena: "kom igen då Anders, kööp vaarm koorv, kööp vaarm koorv.." Haha!) och jag lirade luftgitarr! Snacka om pappas flicka..


Partybrudarna!

Sjukt kul kväll med massor av skratt, god mat, dans, överraskningar, kärlek och galenskap!
Grattis Lena och Anders! ♥


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Hi hi om du får en storlek av mina ben så kanske båda blir nöjd...fy va hemskt!!

Datum: 2009-06-30 Klockslag: 14:10:22
Skrivet av: Evelina

Lillevi tänker ja? Haha, gere!

Datum: 2009-06-30 Klockslag: 18:54:14
Bloggadress: http://evelinaladanges.blogg.se/
Skrivet av: L

äre min trumpet? haha!

Datum: 2009-06-30 Klockslag: 20:30:58
Bloggadress: http://englundskan.blogg.se/
Skrivet av: Lillevi

Jaa de va ja....glömde visst!!!ledig nått i veckan?

Datum: 2009-06-30 Klockslag: 22:18:32
Skrivet av: Evelina

Ja, jag är ledig på torsdag! Dårå? :)

Datum: 2009-06-30 Klockslag: 23:05:30
Bloggadress: http://evelinaladanges.blogg.se/
Skrivet av: Anna

Så lite så :) Såå kul å pilla med sånd där! Du var super snygg!

Datum: 2009-07-01 Klockslag: 07:34:27
Bloggadress: http://annamariasoder.blogg.se/
Skrivet av: elsa

JÄVLAR vad snygg du var i den klänningen, eve! wow. i'm speechless.



Datum: 2009-07-01 Klockslag: 15:07:02
Bloggadress: http://elsaunnegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0