Besökskväll

Låg och vilade på soffan ikväll, var så himla trött efter en dålig natts sömn, då plingade det på dörren. Mamma och världens goaste kusin Alfred kom och hälsade på! Var skitstökigt hemma och det är ju så att man får skämmas, hehe. Alfred sa att jag kunde ringa någon dag så skulle han komma och hjälpa mig och städa! Haha goplutten min :) Rätt vad det var kom svärmor förbi en sväng oxå för att få lite klädsmakråd, men inte vet jag om hon blev nått klokare! Trevligt med lite besök trots röran ialf, det är väl i stort sett vad jag pysslat med ikväll.

Nu är det bäst jag gör ett ryck medans jag väntar på att Daniel kommer hem från så att jag får lägga mig i hans armar och sova, längtar så..


Kommentarer
Skrivet av: simone

Datum: 2009-06-12 Klockslag: 22:00:47
Bloggadress: http://simone

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0