Jag vill ha..

För att precisera föregående inlägg ytterligare lite mer (haha) :

Sa jag att jag inte ville ha svarta ögonbryn? Shit, ja det sa jag..Well well.
Jag vill ha en ledig dag så att jag kan åka på Ikea och köpa en byrå som jag så länge tjatat om.
Jag vill ha en enkel bänk på vår uteplats på framsidan. (På höger sidan av dörren, föreställ er vad den skulle vara fin där)

Jag vill ha fina kuddar/stolsdynor att hänga upp på väggen ovanför min kommande bänk som ryggstöd.
Jag vill att de ska hänga i sånadär krokar som ser ut som små öglor så att dynorna är lätta att hänga på och av. Så att man kan ta in dem när de inte används för att undvika att de blir förstörd i regnet och att inte spindlar ska bygga bo bakom dom när man inte ser osv, för då vågar jag ialf inte sitta där.
Jag vill ha en liten sten med ett gulligt budskap skrivet på den som ska ligga brevid blomkrukorna.

Jag vill ha smultronplantor i en liten söt kruka och en tomatplanta och jag vill att dom ska funka, dvs att det ska växa mycket smultron och små goda tomater på dem.
Jag vill att dom ska stå i samband med bänken som ni föreställt er.
Jag vill ha en ny duk till vardsgsrumsbordet.
Jag vill ha ett trevånings kakfat i glas (prick det här, som dom hade på Ekmans förut men när jag skulle köpa det var det slut. Har som tur är återfunnit det på vackerthem som är en webbshop som även har butik i Bollnäs vid Ishallen om jag fattat rätt, jippi!

Jag vill ha gröna fingrar
Jag vill ha en ledig dag så att jag kan åka till Presentboden i Knåda, till Freluga Designbod och till Villa Vanilj för att insupa massor av inspiration (och såklart shoppa lite..)
Ne, nu vill jag ha sömn och en puss&kram av min älskling.


Kommentarer
Skrivet av: Lillevi

Om den där trippen blir av så vill ja mä oxå!

Datum: 2009-06-17 Klockslag: 07:42:58
Skrivet av: Lillevi

Å du förresten helt rätt tänkt de där m bänken...

Datum: 2009-06-17 Klockslag: 07:44:29
Skrivet av: simone

det var en lång önskelista :D fast min skulle nog bli minst lika lång den också, förstår dig ;D

Datum: 2009-06-17 Klockslag: 14:29:41
Bloggadress: http://simonesoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0