Söndag

Har precis avverkat mina första semestervecka. Just nu är jag så jäkla trött att jag knappt vet vad jag heter. Har verkligen vart fullt upp hela tiden känns det som, så ikväll har vi bara vart hemma. Legat i soffan och jäst och kikat på Söndagsfilmen på 4an. Cinderella man, jag frågade Danne om det var en bölfilm innan den började, "njaa, tycker jag väl inte" sa han. Men det ända jag gjort i ca 2 timmar, med undantag från Nyheterna som sänds mitt i filmen och alla förbannade reklampauser, är gråtit! Tycker han borde känna mig bättre vid det här laget än att svara bara "njaa" på en sån allvarlig fråga, haha! En väldigt bra och spännande film ialf! Och M&M, om jag längtade efter Söndagar och box innan det här så skulle ni bara veta vad jäkla taggad jag är nu!


Nu är det bäst vi hoppar i säng och tar igen all sömn jag förlorade i helgen. Inatt fick jag bara 4 timmar, ingen skönhetssömn här inte. Superkul fest igår och fint barndop idag är anledningen. Men mer om det imorgon.. Eller en annan dag när jag har tid. Sov gott!


Kommentarer
Skrivet av: Amanda

åker ni till mora imorgon eller tisdag? :)

Datum: 2009-07-27 Klockslag: 00:42:07
Bloggadress: http://amandaagunnarsson.blogg.se/
Skrivet av: M

tagga!

Datum: 2009-07-27 Klockslag: 22:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0