En helt (o)normal Söndag..

Vaknade som sagt med två grabbar i sängen, helmysigt vill jag lova ;) Ringde ett samtal och en timme senare befann jag mig på väg till Ikea med svärmor och Frida! Äntligen skulle jag få min efterlängtade byrå, haha! Men vägen till Valbo var lång, vi var tvungen att akutstanna och kissa 3 gånger på vägen oxå pga min jävla urinvärksinfektion som aldrig ger sig! Någon som har tips på en dunderkur så hojta gärna till! Har dock testat typ allt redan efter alla turer men man kan ju ha missat nått.. Ialf, så kom vi fram till slut och vi kutade runt inne på Köpcentret flera timmar. Kom ut med en supersnygg sommarklänning! Nöjd tjej.

Här har jag precis tvingat på Lena en skitsnygg paljettklänning inne på Bik Bok! Ni ser ju själva, så jäkla hot! Hon köpte den dock inte, tyvärr. Det blev som vanligt massa flok och vi skämde nog ut oss för hela affären, men det bjuder vi på! Vi hade kul som fasen ialf, haha!

Frida tycker som vanligt att vi mest bara är pinsamma ;)

Det gick ganska snabbt på Ikea men jag hittade allt jag var ute efter! En byrå, turkos badrumsmatta (har haft vit men det funkar fasen inte), nya fina gröna kaffekoppar och påfyllning på de gröna faten jag köpte förra vändan, plus lite småplock som toaborste och galgar!
När vi kom hem åkte vi raka vägen till Esa och Sanna för att fira Sannas födelsedag, grattis bruden på födelsedagen! :)

Världens sötaste Nova ♥

När vi sedan skulle packa ur bilen gick vi bet, min byrå var så himla tung och just när man behöver dom som mest kom mina snälla fransmän, Ciya och Jesper till undsättning! Hade sån himla tur att de hjälpte mig att skruva ihop den oxå, tack grabbar. I luuv ju!
 
Satisfaction
 


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

jag har typ haft de 3 gånger och jag har varit hos doktorn alla gånger. Då har jag fått pencelin och det slutar göra ont redan efter en dag för mig.. :P

Datum: 2009-07-09 Klockslag: 21:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0