Grillnatta

Jag, Daniel och Jesper tog en vända till Bollnäs ikväll på grillnatta. Alltid trevligt att strosa omkring och bara titta bland allt folk. D passade på att köpa strumpor och kalsonger i stora lass så att vi fick lite grillbiljetter. Ätbart men inte mer än det, som vanligt typ. Jag shoppade ett linne på JC oxå som jag velat haft länge, nööjd! Bra kväll med andra ord!

Nu ska jag börja packa inför den årliga camipingsemestern! Men vi testar Mora istället för Orsa den här gången, men det blir nog minst lika bra. Och så är det lite närmare Rättvik och Classic Car Week som är imorgon, fy vad jag längtar! Så imorgon bitti bär vi iväg, sen får man se hur länge vi är borta!
Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0