Fredag

Har precis kommit hem från en trevlig kväll hos Stina och Micke! :) Grabbarna skulle spela kort så jag hakade på en sväng, vi satt ute på altanen, lite kallt med mysigt med filtar o grejer. Tyvärr lär man sig aldrig att åka hem i tid! Skulle ha sovit för längesen egentligen, men äsch, sova kan man göra en annan gång.. Insåg dessvärre att sängen står obäddad sedan Danne tvättade idag så nu måste jag bädda rent innan jag kan krypa ner, döden. Ensam dessutom, D fick man ju inte med sig hem, går ju inte mitt i kortspelet, hehe. Jag som hade tänkt sova på stört! Blir ingen skönhetssömn här inte..
Jobb imorgon, sedan går jag in på sista veckan innan semestern! Jihuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0