Fredag

Firade in semestern på Maxim med en flottig pizza tillsammans med dom bästa! Dvs Micka&Matilda ;) Och så grabbarna grus o då..Trevligt! Sedan gick vi till Lina och Johan som hade inflyttningsfest och hade en trevlig kväll! Jag går på pencillin för urinvärksinfektionen så jag körde, imorgon däremot ska det firas! Och så ska jag träffa Sara! :)

Daniel stackarn jobbar fortfarande, så vi kom hem precis sammtidigt, vilken tajming! Men på Söndag är det hans tur!

Imorgon håller jag tummarna för fint väder!


Kommentarer
Skrivet av: ♥ mikaela

då är vi två som äter penicillin pga urinvägsinfektion, inte skoj. :(

Datum: 2009-07-18 Klockslag: 19:15:01
Bloggadress: http://ingamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0